Alla inlägg under mars 2009

Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 18:42

Nämn 2....

....saker som du gillar att göra en lördag kväll:

*Äta tacos 

*Mysa med familjen.

....saker som du hatar:

*Åka i trånga hissar

*Diska

....som du ångrar att du gjort:

*Inte börjat pensionspara mycket tidigare           

*Inte sparat pengar till pojkarna....

....färger du gillar:

*SVART

*Rött

....djur du tycker om:

*Leo 

*Torres

....TV-program du inte vlii missa:

*Våra bästa år

*House

....godisar som du gillar:

*Ferarri lakritsbilar

*Salt & Blandat

....ämnen du hatade när du gick i skolan:

*Historia

*Samhällskunskap

....ämnen du tyckte om när du gick i skolan:

*Syslöjd

*NF (norretullsföretaget)

....jobb du hade velat ha:

*Boss (över vad fan som helst)

*VD (över vad fan som helst)

....ärligt nu, vilka jobb:

*Hårfrisörska

*Florist

....saker en bra kompis ska ha/vara:

*Ärlig

*Humor

....saker du önskar dig i födelsedagspresent:

*GPS (haha, nu ska du vara tyst, du vet vem jag menar ;-)                       

*PENGAR

....saker du vill göra men inte gjort:

*Tatuera mig

*Hårförlängning

....drycker du inte kan vara utan:

*Pepsi Max

*Kaffe

....saker du tänker på varje dag:

*Mina 3 barn

*Min älskade Man

....ställen du vill till:

*Turkiet (Kemer)

*Thailand

....sidor du gillar att vara inne på, på nätet:

*FaceBook

*Min blogg

....ord du säger ofta:

*Fan (sant men hemskt)

*Jag älskar dig....

....du vill göra nu:

*Sätta mig i soffan och plugga

*Lägga mig i soffan och INTE plugga

                       ****Nääää, nu räcker det för denna gången****

                                                  
                       

Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 14:29

....det är inte länge tills körningen heller!!!!

Countdown Clock by Zoodu.com
Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 12:54

                                                  
                                     331.gifTILL ER331.gif

Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 12:39

                            LISA-MARIE & ELVIS PRESLEY....

Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 09:53

Japp, nu är det dags om, 24 timmar sitter jag på vägverket och skriver prov....fan det börjar pirra i magen, måste skärpa mig, tänka klart, läsa varenda bokstav o r d e n t l i g t, så att man inte läser fel och det skiter sig på grund av det.

Man får ju piffa upp nunan lite med ju, för det är fotografering med....du vet det fotot som SKA SITTA PÅ MITT KÖRKORT....

Shit, vete fasen vad jag ska ha på mig....jo, kläder, självklart....haha wise guy.

Men jag är lite sådär att det måste kännas "rätt" med kläderna som jag ska ha på mig, känns det inte helt 100, så känns hela dan fel....och det vill jag ju inte. Knäpp?? Ja, lite iallafall.

Nu ska vi äta frukost, ser att mannen sitter och äter KAKOR sen lillemans kalas igår....mmmm, supernyttigt!!?? Nej, men säkert jättegott.

Nej, frukost NU, köra SEN, plugg EFTER DET, sen SOVA....

Ha det gott i dag, solen tittar visst fram här ser jag....HÄRLIGT!!!!

                                 bi20op.gif

Av ♥Josefine♥ - 1 mars 2009 09:51

....nu är det inte länge tills det gäller!!!!

Countdown Clock by Zoodu.com

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards