Alla inlägg den 14 mars 2009

Av ♥Josefine♥ - 14 mars 2009 19:20

Grattis min stora kille till 2a priset i Cuptävlingen idag, ni var superduktiga!!!!

Första matchen vann dom med 2-1, 2a förlorade dom med 3-1 och sista vann dom med 2-0!!!! Så det slutade med en 2a plats.

Jättebra jobbat killar!!


När vi kom hem gick jag och grabbarna och duschade, och det var så skönt, sen på med mysdressen och påbörja maten....stora killen springer runt i sina fillingar och sin guldmedalj-STOLT.


Nu har vi käkat vår traditionella lördagsmiddag....just det, TACOS, det var lika gott som vanligt.


Ikväll är det FINALDAX i melodifestivalen, av dom låtar som jag har hört så tycker jag definitivt att "HOPE AND GLORY", med Måns ska vinna, inte för att jag tror att han har nån chans i Ryssland, men tror ni att nån av de andra har det....ta bara Sara Dawn Finer, jäkla smörsång, blä, eller Caroline af Ugglas, säger bara HERRE GUT....Nej tacka vet jag på min tid då jag var ung (fan vad det lät som om man var riktigt gammal) "Gyllene skor" med HERREY´S, "Waterloo" med ABBA, "Michelangelo" med BJÖRN SKIFS, då svängde det ordentligt ta mig fan....


Nehe, nu ska jag ta mig en baileys, mannen kanske vill ha en whiskey och en puss ;-) inta en skön ställning i soffan, vässa öronen och sätta på Kanal 1, för i år SKA jag se melodifestivalen och när MÅNS vinner!!!!

                         99.gif I´m still standing for hope an glory99.gif

                  



Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards