Alla inlägg den 11 mars 2009

Av ♥Josefine♥ - 11 mars 2009 13:16

Undrar var solen blev av....????

Tyckte att man fick såna vårkänslor innan idag, man tittade ut och så ser man solen strålar in på altanen....åhhhh, vad jag längtar tills jag kan sitta i fåtöljen på min altan....:-)

När hundarna var ute innan i middags så satt jag på kanten på trädecket och hörde hur fåglarna kvittrade, då kom jag och tänka på den lilla flickan som var hos sin mormor och när dom stt ute i trädgården och fikade så sa flickan: Åhhhh, mormor, vad härligt det är att höra fåglarna pippa....

Satt och skrattade lite för mig själv en stund innan jag gick in.

Har hämtat barnen på skolan och dagis, stora killen har en klasskompis med sig hem idag, dom vill ha pannkakor tll mellanmål, så då får supermamman (som man är) fixa det....

              119.gif              175.gif

Har blivit dunderförkyld igen, fan vad jobbigt det är att vara täbbt i däsad....nej men helt ärligt, visst är det jobbigt att vara täppt uppe i näshålan och sedan rinner det i näsborren....skitkul, NOT. Gillar inte att ta nässpray heller för det gör så ont i näsan efter. Nej det är bara att att fortsätta att snörvla och i bästa fall hinna torka bort snoret under näsan innan man ser ut som en 11.


Hoppas att man blir bättre tills på lördag för då ska storeman spela boll, och jag, The Mom, ska sitta och vissla och ropa när han gör mål....

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe3.gif


Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards