Alla inlägg den 17 mars 2009

Av ♥Josefine♥ - 17 mars 2009 14:44

                            signtag00059.gif

                                           331.gifMin duktiga pojke331.gif

Var på utvecklingssamtal idag i skolan, oj vad han är duktig, han går i 1a klass men i stavning, matte, skrivning, läsning mm var han utvecklad som en 2a klassare....STOLT MAMMA.

Han hade gjort ett test i skolan (alla 1a klassare hade gjort det) och det var på tid, lite klurigheter med att hitta rätt ord till bilden, var det ett lamm så kunde det tex stå både lam, lamm, ko, och katt....Min pojke var jätteduktig på hela häftet, han hade 71 rätt av 73 och fick en stark 7a, hade han haft 73 hade han fått en 8a, en 8a ska man klara att få om man går i 2an....STOLT MAMMA IGEN.331.gif

Inna vi gick sa C att jag har en mycket allmänbildad, klok, smart och duktig son, att jag ska vara glad att han är så intresserad av att få reda och ta reda på saker.

Jag blev så glad och det värmde hjärtat att höra det.331.gif

Av ♥Josefine♥ - 17 mars 2009 08:31

Jajemensan det sitter jag och käkar nu...gott satan!!!!

Fick ju en påse gratis på ICA och inte kan den ligga ensam i det mörka kalla  skafferiet, tyckte synd om den, tog ut den och satte den intill mig i soffan och helt plötsligt så säger den: ÖPPNA MIG!!!!

Och jag som är så snäll kunde ju inte låta bli att inte öppna den stackars påsen som bara ville ha lite friskluft....

                               Choklad Polly Röd Choklad Polly Röd

Cloetta
Chokladöverdragna skumkulor i 2 smaker - arrak och smörkola. Från början var Polly en Svea-produkt och föddes 1965. I Candelias händer växte Polly ordentligt, framförallt under 60-talet. Nu tillhör Polly ett av Cloetta Fazers främsta varumärken och är uppskattat av godisnjutaren. Sveriges populäraste chokladkulor!

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards