Alla inlägg under februari 2009

Av ♥Josefine♥ - 25 februari 2009 13:48

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt namn, får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar, annat än på första frågan då så klart! Lycka till!

1. Vad heter du?: Josefine
2. Ett ord på fyra bokstäver: Japp
3. Flicknamn: Jennie
4. Pojknamn: Janne
5. Yrke: Justitieminister
6. Färg: Julröd
7. Klädesplagg: Jumper
8. Mat: Jossas goa köttbullar
9. Sak i badrummet: Jättebindor (haha)
10. Plats/stad: Jönköping
11. En orsak att vara sen: Jag var trött, sov för länge....
12. Något man skriker: Jävla idioooot....
13. Film: Jurassic park
14. Något man dricker: Juice
15. Band: JustD
16. Djur: Jaguar
17. Gatunamn: Jaktgatan
18. Bil: Jättesnabb passat (vår bil då)
19. Sång: Just nu....vet inte vem som sjunger den

Av ♥Josefine♥ - 24 februari 2009 21:41

Ringde mamma idag som jag brukar göra på kvällen, ja inte varje dag, de dagar jag inte ringer så ringer hon, för pratar med varandra varje dag det gör vi....

Men samtalet idag handlade inte om vad vi eller mamma och pappa hade gjort, jag hörde på mamma när hon svarade att något var fel....och det var det....mamma darrade på rösten och sa att F:s väldigt nära släkting har varit med om en allvarlig trafikolycka, mamma sa att hon hade frontalkrockat på E22:an....hon och 2 andra personer var också allvarligt skadade och 1 lindrigt skadad....

Just nu tänker jag på hennes man, och hennes 2 härliga barn....jag hoppas att det inte är så allvarligt som det står i tidningen, utan att det kommer att bli bra....

Livet är så jäkla orättvist....

                                                  
   338.gif

Av ♥Josefine♥ - 23 februari 2009 19:59
Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Av ♥Josefine♥ - 23 februari 2009 19:46

Ja jag var tvungen att köpa den....syrran var ju på första sidan!!!!

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com
Av ♥Josefine♥ - 22 februari 2009 19:41

....och jag ska köra "kvalifiserad stadskörning" tycker att det är ganska löjlig betäckning....precis som om jag skulle köra mycket bättre imorron i stan än vad jag gjorde förra veckan.

Tror nog att körlärarna sätter extra tider för att dom ska få mer pengar, fast dom även tycker att man kör bra och skulle klara en uppkörning, och billigt är det ju inte heller.... jäkla k..sugare!!!!

Måste ta bussen redan 7.15 imorronbitti eftersom min körlektion börjar kl8, grabbarna får vara på S jobb, sen får han köra dom till dagis och skolan. Samma sak blir det på tisdag.... sen blir det bara 1 lektion till innan uppkörning, men jag säger inte vilken dag för den dagen är innan dagen D.

Jag känner mig faktiskt inte nervös inför uppkörningen, mer då för uppskrivningen....


                                    12.gif

Snart kommer mannen hem efter att ha sett på hockey med svärfar och F, Malmö-Troja, dom vann visst med 6-1, bra jobbat!!!!

Syrran och hennes dotter har varit här idag, vi käkade mumsigt mat. Biff, sås och potatis. Till fika blev det marängsviss!!!!

Nu busar syrran med hundarna....och det HÖRS.

                                 331.gifHa det bra, puss och Kram331.gif

Av ♥Josefine♥ - 22 februari 2009 19:28

               FREDAGSMYS: KAFFE, SAFT OCH NEGERBULLAR!!!!

                              TORRES UPPE PÅ MITT SKRIVBORD!!!!

 TITTA SÅ VACKERT, SÅG DETTA NÄR VI SKULLE GÅ IN, HÖRDE VATTNET RINNA RUNT ISEN....



Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards