Direktlänk till inlägg 31 mars 2009

Snart fyller jag minsann gammal tant....näää så gammalt är det inte.

Av ♥Josefine♥ - 31 mars 2009 14:48

Jaha, då ska an sitta och skriva ner vilka man vill ska komma på ens 30-års fest....det blir väl de gamla vanliga och så några ovanliga med kanske ;-) haha....

Jag vet redan vad vi ska bjuda på, har inte ätit det hos någon, bara på föreningsfester, ja vad är det nu då?? Jo: HELSTEKT GRIS!!!! Och en massa annat gottit till som tex, potatisgratäng, en god sommarsallad med en hel del mumsigt i, förhoppningsvis kommer min lilla goa svärmor att baka de goda fibrexbullarna!!!!

Till detta blir det antagligen en massa iskall öl och skumpa. Tårtan hoppas jag att min älskade mamma vill baka, kan tänka mig att hon redan vet vilken jag vill ha.

Jag har inte kommit på direkt vad jag önskar mig, men presentkort eller pengar till de tatueringar jag vill göra, antingen så att jag har dom till dagen jag ska ha festen eller såklart efter, fast det hade varit kul att kunna göra dom innan jag har min födelsedagsfest!!!!

Räknade lite snabbt och jag tror att (om alla kommer som vi bjuder) så blir det ca 35-40 personer, hoppas att det är fint väder den lördagen, fast det gör inget om det regnar bara det inte blåser.

Nu ska jag fixa mitt hår som däremot ser ut att ha varit ute i storm!!!!

Ha det gott alla.

 
 
Pernilla

Pernilla

31 mars 2009 18:11

HaHa Jossa du är ju bara barnet :-)
Helstekt gris är en toppen ide till fest mat.
Det blir festligare bara med hela grillningen..
Hoppas verkligen du får en underbar dag..

http://minimi05.blogspot.com

 
Johan R

Johan R

3 april 2009 08:50

Ska väl bli najs och sålla dig till den vuxna skaran på heltid nu? :) Skaffa barn ger en del vuxenpoäng, hus ger en del, körkort en del, men att fylla 30 ger en massa, så du blir aldrig ungdom igen! :)

Trevlig helg, hälsa gubbajäkeln!
/J

http://johanshuvud.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 12:05

Har nu skaffat en annan blogg, då jag fortfarande vill blogga....men vill lägga ut andra blider och skriva andra saker, som tex vad jag tänker på och vad vi gör mm.... Ni som vill ha lösen, skriv på msn (ni som har min msn såklart :-)) Ni andra som o...

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 10:45

Tjillevippen....nyss hemkommen från eko, blev inte så mycket men det är kul att kolla vad man kan köpa till sommaren. Men växter blev det, fotbollar, sittdyna och en borste....lampa och varsin cola till mig och lilleman. Det blev 2 st salixträd, murg...

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 08:06

Jaha, måndagmorron idag då ja....tror bara att det blir en runda till solhaga eller växthuset idag....blir så jäkla dyrt när man åker till eko....hmmmm. Kör kanske inom maxi, såg att dom sålde pepsi max för 49 kr för 6 st 1½ liters, ganska billigt ju...

Av ♥Josefine♥ - 3 maj 2009 15:02

Idag har vi/jag gjort en jäkla massa saker....känns det som i alla fall.... Vaknade i morse, åt frukost, mannen sa att han skulle kolla på panelen som ska vara på utsidan av altanen, men eftersom vi inte tycker att det blev ett sntggt slut på kanten ...

Av ♥Josefine♥ - 3 maj 2009 11:28

LILLEMAN LIGGER OCH VILAR TILLS NÄSTA MATCH STARTAR....LÅÅÅÅNG VÄNTAN TYCKTE HAN....                 ...

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards