Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

Så jävla fegt....

Av ♥Josefine♥ - 30 mars 2009 13:22

Hur feg får man vara????

Att kommentera ett blogginlägg och vara anonym är så fegt.

Då står man inte för vad man säger.

Tycker faktiskt att man ska hålla käften då.

Fast det är ju ganska så uppenbart VEM det är som skriver med den signaturen.

Hur man kan betee sig som denna människa/robot/idiot gör det fattar inte jag, han/hon är inte normal....

Orättvis, egoist, dum, egotrippad, fuckedUp....han/hon måste vara utan ett eget liv....tycker absolut inte synd om han/hon, för han/hon har själv satt sig i denna sits/situation. Det värsta är ju att andra får lida....men det gör dom kanske inte längre, dom tycker kanske det är skönt att slippa de här människorna....det hade iaf jag gjort om mina vänner/släktingar/bekanta hade betett sig som denna person gör. 

Men som sagt, hoppas att du har ett bra liv och att du trivs med att skriva dumma och otrevliga kommentarer på lördagkvällar då man ska umgås med sin familj, som du då inte har!!!!


 
 
Ingen bild

Jennie

30 mars 2009 18:23

Det är ju inte så svårt att räkna ut vem det är längre... Det kommer säkerligen en annan dum signatur nu när "Ticket" är avslöjad!!! Tyvärr så är tiden ute, haha!!!
Kram syrran och tack för stödet.
Det finns ingen som har sån syskonkärlek som vi... Ingen riktig iallafall...

 
Ingen bild

Josefine

30 mars 2009 19:37

Ja syrran, vår navelsträng går inte att klippa....den är gjord av obrutet material och kommer att vara så för alltid....den relationen som Du och Jag har till varandra är obeskrivlig....jag älskar dig så mycket och det kan ingen människa ändra på....
Kram Syrran din ♥

 
Ingen bild

Anneli

31 mars 2009 01:08

hej jossan!
Det är ju väldigt beklagligt att en släkting kan bete sig som han gör. Jag tycker att han borde skämmas.
vill man ha kontakt med sina barn så kan det ju vara under bättre former än så här. Inte via blogginlägg till svärdotterns blogg. dessutom väldigt fegt att dölja sig bakom ett nick som är anonymt. Jag tror nog att Jennie och hennes familj klarar sig både utan och med kommentarer från ticket. Det är liksom inte det som får livet att ticka runt.
det är kärleken som får det att ticka runt. och det har ju jennie, fidde och hannah. men även du och stefan.
och era barn. Vill gratulera er på er bröllopsdag, som jag har förstått att det är i dag. Skit i alla dumma kommentarer från oförskämda människor. Ni är inte värda den skiten. Jag tycker om er båda två och era familjer och jag tänker inte låta en anonym människa ändra på mina åskikter.
Men nú var det er bröllopsdag. Grattis gumman och grattis till Stefan också.

Kram Anneli

 
Pernilla

Pernilla

31 mars 2009 12:09

Jo men tyvärr är det iallafall inte den ni tror att det är...
Om det inta är den andra svärföräldern i everöd ni menar för dem i Knislinge är det inte.
Det råkar jag veta.
Men man kan ju kolla IP nummren om man vill veta vem det är.
Det är lite dumt att anklaga människor utan att till 100% veta vem det är.
Dessa människor kan ta illa vid sig utan att vara skyldiga och det gör ju bara att saker blir värre.

http://minimi05.blogspot.com

 
Ingen bild

Josefine

31 mars 2009 14:44

IP nummer behöver jag inte kolla på för man kan sitta vid vilken dator som helst att skriva ifrån....
Sen är det inte så svårt att räkna ut vem det är som skriver....så genomskinligt....
Egentligen ville jag inte lägga mig i men det sista påhoppet var mot mig också, så därför skrev jag detta....
Och visst, är det inte de såkallade svärföräldrarna i Knislinge så är det inte det, men allt som dom har kommenterat både nu och innan och när vi skulle till Turkiet på bloggen, är exakt samma saker som Knislinge har sagt till syrran. Slump?? Nja du, det vet jag inte....

 
Pernilla

Pernilla

31 mars 2009 18:20

Helt rätt Jossa man kan sitta vid vilken dator som helst men tror du verkligen att två gamla människor skulle ge sig iväg en lördagskväll till en annan dator bara för att skriva elakheter i Jennies blogg ???
När ni åkte till Turkiet hade dessa inte ens en dator. Så det var inte dem då heller.
Hag har mina aningar vem det är och hade det redan då men tänker inte anklaga någon innan man har 1000% bevis...
De två i Knislinge har tyvärr tagit väldigt illa vid sig över dessa faktum att de faktiskt är oskyldiga.
Det är som jag skrevtill Jennie väldigt fegt och dålig blogg etikett att skriva anonyma kommentarer och helst då så att nån annan riskerar att få skulden...
Det skulle kanske en göra som vill hämnas på just den personen..?
Som vet att just han skulle bli utpekad om man valde de orden...
En som kanske försökt jaa tex låna pengar av den som blir falskt anklagad men ftt ett nej ???
Jag vet inte.. Bara spekulationer som sagt men jag vet att Bo ch M har inte gjort det.
De skulle aldrig bli så upprörda annars.
Båda två står mer än gärna för vad de tycker så att fega anonymt är inte deras stil....
Men jag har själv haft min beskärda del av elaka anonyma kommentarer...
Och det är INTE trevligt....

http://minimi05.blogspot.com

 
Ingen bild

Josefine

1 april 2009 07:08

Säger som syrran, har inte heller skrivit vem detta handlar om, men eftersom både Du och dom du tror att detta handlar om tar åt sig så kanske vi har ganska rätt ändå....För saker som liknar en själv, brukar man ta åt sig....
Det finns ingenstans det står att det handlar om just den du tror....det är bara du som har skrivit deras 1a bokstav i sitt namn....
Men som sagt, varför skulle inte ett gammalt par kunna åka till någon annan en sen lördagkväll för att kolla i en annan dator??
Och eftersom detta är en betal och reklamfri blogg så går det inte att se IP-numret....men det visste du kanske??
Sen samtidigt är det ju klart att du säger att du vet att det inte är de personer som du tror att det är som skriver kommentarerna....det är ju den mänskliga skölden att skydda de man tycker om. Precis som jag gör....
Vet att det tex finns en person på bloggagratis som heter "Egon" och han bara kränker de yngre i sina blogginlägg, hans pres.bild är falsk, en nästan 80-årig man pratar inte i de banor som han gör....läs gärna hans blogg....
Att vara falsk och anonym är det värsta jag vet, det är fegt och patetiskt.

 
ams

ams

1 april 2009 19:15

De värsta människorna...som finns är...
De som är...
1. AVUNDSJUKA...
2. Människor som inte känner någon EMPATI...fast, det är nog dem som inte ens vet vad ordet betyder...
3. Pengagalna...
4. De som inte kan skratta och glädjas MED ANDRA...
5. De som bara pratar OM andra, inte MED...
OCH...
6. De som skriver på bloggen, utan att VÅGA skriva sitt namn...typ... den där resebyrån!!!
Kram...

http://www.ams.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Josefine

2 april 2009 07:15

Vet du vad P den här diskussionen hade kunnat fortsätta hur länge som helst, varken jag eller J har nånsin sagt vem det handlar om om sedan vänner eller bekanta ser och förstår vem det kanske handlar om är upp till dom....
Jah har bekanta som vet vem både dom i K och i E är och dom känner även några av F syskon, sen dom var små så jag tänker inte fortsätta denna diskussionen mer....
Men som sagt det här påhoppet som Ticket skrev var mot mig med så just därför skrev jag vad jag tycker....
Får se när han/hon kommer med nästa dumma kommentar....

 
Pernilla

Pernilla

2 april 2009 18:16

Håller med dig J
Och jag tycker att Jennie ska lägga in så hon kan kolla var den f*n skriver ifrån för det är sååå tramsigt och onödigt..
Din kloka mamma skrev riktiga sannings ord här innan.....
Kram på er..

http://minimi05.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 12:05

Har nu skaffat en annan blogg, då jag fortfarande vill blogga....men vill lägga ut andra blider och skriva andra saker, som tex vad jag tänker på och vad vi gör mm.... Ni som vill ha lösen, skriv på msn (ni som har min msn såklart :-)) Ni andra som o...

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 10:45

Tjillevippen....nyss hemkommen från eko, blev inte så mycket men det är kul att kolla vad man kan köpa till sommaren. Men växter blev det, fotbollar, sittdyna och en borste....lampa och varsin cola till mig och lilleman. Det blev 2 st salixträd, murg...

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 08:06

Jaha, måndagmorron idag då ja....tror bara att det blir en runda till solhaga eller växthuset idag....blir så jäkla dyrt när man åker till eko....hmmmm. Kör kanske inom maxi, såg att dom sålde pepsi max för 49 kr för 6 st 1½ liters, ganska billigt ju...

Av ♥Josefine♥ - 3 maj 2009 15:02

Idag har vi/jag gjort en jäkla massa saker....känns det som i alla fall.... Vaknade i morse, åt frukost, mannen sa att han skulle kolla på panelen som ska vara på utsidan av altanen, men eftersom vi inte tycker att det blev ett sntggt slut på kanten ...

Av ♥Josefine♥ - 3 maj 2009 11:28

LILLEMAN LIGGER OCH VILAR TILLS NÄSTA MATCH STARTAR....LÅÅÅÅNG VÄNTAN TYCKTE HAN....                 ...

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards