Alla inlägg den 29 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 29 april 2009 12:06

Har precis kommit in från att ha legat på altandecket i ca 1 timme....jisses vad vart och skönt det är där. Min lilla frusna mamma skulle definitivt inte frysa där och absolut inte inne på altanen där det nu är 38 grader....

Nu ska jag hämta grabbarna, mannen ringde precis och sa att jag skulle köra extra försiktigt eftersom farbror polisen står här ute vid vägen....det är kanske en misstänkt kööööttbuuuule....hahahaha.

Sola på och ha det skönt....

Av ♥Josefine♥ - 29 april 2009 08:17

Jaha då har man lämnat in min älskade dator på lagning....vetekatten vad det kan vara för fel på den, men när jag ska starta den så låter det som om den inte pallar dra igång....hoppas att det går på reklamationen....

Fick ju en lånedator med mig hem, för jag frågade killen hur lång tid det skulle ta innan den blev klar, tja sa han bara att kolla vad det kan vara för fel tar ca 2-3 veckor, sen vet man inte hur lång tid det tar att laga den....

Shit, sa jag, då får man vara handikappad i X antal veckor då....

Nja sa han, jag kan kolla om det finns en lånedator som du kan ha så länge....WHAT??!! fasen vilken service....så nu kan jag blogga och ha koll på mina vänner igen....

Vad gjorde man innan man inte hade dator????

Nej nu ska jag ut i solen, varmt redan på vår baksida, gottit det.

Ha en bra dag.... 

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards