Alla inlägg den 3 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 3 april 2009 21:37

Vilken underbart varm vårdag det har varit idag, när jag och lilleman hade hämtat skolkillen ville dom vara ute och sparka boll, det är så härligt att se mina älskade pojkar leka och spela så bra ihop....är så lycklig äver mina fina pojkar,331.gif samtidigt som jag ser att mina barn har så roligt blir jag ledsen för jag tänker hur det skulle varit om Emma levt....hon skulle antagligen krypa omkring på trädecket, fastna med sina kalasbyxor i nån skruv som sticker upp....plocka löven på gräsmattan och sitta och studerat en pinne som hon har hittat....detta ser jag i mina tankar, och det får jag göra, jag vet att jag inte är knäpp för att jag gör så, för det är ett sätt för mig att gå vidare....Lika ofta som jag tänker på mina pojkar, lika ofta tänker jag på Emma....

Gråter en stund, torkar tårarna och tittar mot min ängels stjärna och ler mot henne, Älskar Dig Emma, min vackra dotter....331.gif

När mannen kom hem grillade vi korv, pojkarna ville ha kulpotatis till, jag har slutat använda ketchup och börjat använda tacosås istället till det mesta, både stark och medium, jättegott till grillad korv.

Mannen blev precis glad, hans ishockeylag vann med 2-0 FBK FBK tjalalalalaaa!!!! Så nu står det 1-1 i matcher mot HV71.

Imorgon ska jag försöka väcka älsklingen tidigt, eller tidig och tidigt i alla fall vid 9, vi ska såga panelen som ska vara på altanens utsida så att det blir snyggt uppe vid taket. Tror inte att vi hinner så mycket förräns jag ska köra mannen till fotbollen, undertiden dom har uppvärmning så kör jag och barnen vidare till stan, grabbarna behöver nya vårskor och lite tunnare byxor.

Sen när klockan börjar närma sig 14 så kör vi och kollar när pappsen spelar boll....antagligen kommer grabbarna att ha med sig sina fotbollar och spela brevid planen....som vanligt!!!!

                        331.gifjag har fått fräknar  och jag älskar dom331.gif

                      

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards