Alla inlägg den 20 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 20 april 2009 18:05

Vi sitter och tittar på Glamour där min stora kille ser att Steffys syster Pheobe har dött i en bilolycka....han frågar om dom ska skära i henne (obducera)

Jag säger -Nej, det tror jag inte, det gör dom bara när en person dör och man inte vet varför.

-Ni ville inte att dom skulle skära i Emma, säger han.

-Nej , det ville vi inte, sa jag.

-Jag ville att Emma skulle leva, sa min stora kille.

Efter ett tag säger han att -Dom ha skärt (skurit) i morfar....

-Jo, det stämmer sa jag men det var ju för att laga morfars hjärta....

Då säger min älskade lilla stora kille så här:

-Jag ville att Emma skulle leva, men det var tur att morfar överlevade....

Stora tankar i ett litet huvud....

Fast att det är jobbigt att prata om döden, svåra saker här i livet, så är det SÅ viktigt att göra det ändå, speciellt med barn och absolut sina egna, när man har varit med om en så här traumatisk händelse som att förlora någon som skulle vara ens lillasyster....

Åhhhh, vad jag älskar mina pojkar och min ängla flicka....

1179716242_www-animaatjes-nl.gif

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards