Alla inlägg den 8 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 8 april 2009 18:29

                


Av ♥Josefine♥ - 8 april 2009 15:57

Så fint att se alla knoppar som kommer fram....

Av ♥Josefine♥ - 8 april 2009 15:55

Ännu en dag ute i det härliga vårvädret!!!! Fotboll stod det på schemat....igen.

Av ♥Josefine♥ - 8 april 2009 11:48

....och den kommer att bestå av Korvstroganoff med Kokt potatis, riktig god husmanskost.

Vaknade innan alarmet på mobilen sattes igång imorse av att det ÅSKADE och SPÖREGNADE, jisses vad Torres skällde och morrade, det gillade inte han, han satte sig nere vid mannens fötter för att höra vad det var, sen när knallen kom sprang han upp på min kudde, sen när det var tyst gick han ner till fötterna igen, när knallen sen kom igen så sprang han upp till mig på min kudde....och så fortsatte det tills det slutade åska....stackarn, vet ju inte vad det var förnåt.

Leo den lilla sjusovaren, han låg så gott under vår säng och snarkade....ingen åska att bry sig om inte.

Mannen frågade lite snällt innan han skulle gå om det var okej att han tog bilen idag, eftersom det vräkte ner när han skulle cykla till jobbet.

-Njaeeeeaaaa, det får du sa jag....haha....inte vill jag att han ska bli blöt ju ;-)

Har skrivit en lista nu på vad vi ska köpa på ikea, kan säga att det blev en hel del....ska faktiskt ha lite detaljer i rosa i vardagsrummet, bl a ska jag köpa, golvlampa (dock inte i rosa) vita gardiner, rosa/genomskinlig lampa (knubbig) mörkrosa pläd, rosa blockljus, tyg som går i rosa/vitt/orange ska sy kuddfodral, ljushållare mm. Hoppas att det blir fint.

Nu ska jag gå och fixa maten, det börjar suga i hungertarmen....

Nu tittade visst solen med fram, härligt.

Ikväll blir det hockey på TV, det står ju 3-1 i matcher mellan FBK och HV71, blir det vinst för FBK ikväll så vinner dom hela skiten, dvs ni som inte vet....DOM TAR SM-GULD!!!! Hejja hejja FBK, HV71 blir nummer 2....hejja, hejja heeeejjaaaa!!!!

                                  **Ha det bra i det väder ni har**




Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards