Alla inlägg den 9 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 9 april 2009 15:27

....eller i alla fall en del av det, fick köra bort till tandläkaren akut i em, var svullen på min högra kind....har en inflammation i min visdomstand som har gått ner i kinden mm....så det blev en kur med penicillin + en tid till käkkirurgin för att TA BORT TANDEN....YAJKS....

Ja, men dom kan ju det där uppe på kirurgin, dom har ju säkert haft många som har mer tandläkarskräck än jag....;-)

Vad har jag mer gjort idag, jo jag var hos min psykolog och pratade med honom, pratade ganska mycket och länge, var faktiskt väldigt skönt att prata med en som förstår mig på ett annat sätt....sjukskriven fortfarande....

Nu ska vi köra bort till affären, måste handla lite lättuggade saker....haha, nej skämt å sido, så farligt är det inte....

                                          **puss på näsan**

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards