Alla inlägg den 16 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 16 april 2009 16:41

Snart ska storeman på sin första utomhusträning, har frågat om granntjejen också vill följa med, har hört att hon är sugen på att börja spela fotboll. 

Det går nog bättre än vad det gick för lilleman....han var så positiv när vi skulle dit och när vi kom fram, tyckte att det skulle bli så roligt....men just när alla barnen skulle samlas så ville han inte mer, då tyckte han att det räckte....bättre vilja nästa vecka....kanske.

124.gif

Har grillat kycklingfilé idag till middag, till det hade vi strips och jag tog "grillade" grönsaker i ugnen, supergott, barnen tyckte att maten var riktigt god, man blir så glad när barnen vill äta....då dom inte har varit intresserade av mat någon av dom direkt innan....

Fick ett reklamblad från ÖB idag och såg en jättefin ljuslykta i rosa som jag ville ha, med risk för utförsäljning frågade jag min snälla syster om hon ville inhandla 2 sådana till mig, och det ville hon. 331.gifTACK331.gif

På söndag bär det av till Malmö för mannen och 2 andra arbetskompisar, det blir en match mellan Malmö och Trelleborg ett derby alltså....mannen tyckte att det skulle bli kul att se den nya arenan.

Har även städat hallen och resten av köket idag, åhhhh vad det luktar gott när det är rent och fräscht....331.gifLOVELY331.gif

Annars har jag ine gjort nåt speciellt idag, jo skrivit tråkiga räkningar....nödvändigt ont, kanske ska ta och testa skicka dom till stassemasse denna månaden, men jag tror att dom kommer tillbaks fortare än kvickt så det är inte lönt.

Steckars Torres han och Leo busade till lite i dag ute, Leo kom lite fel på Torres bakben så nu haltar han lite, fick antagligen en liten vrickning....mattes lille kille, tuttenutte.

AF2Doglabrador.gif 331.gifAF2Dogbulldog013french.gif

Nu ska jag plocka ihop storemans fotbollskläder, ha det bra i kvällssolen.

                


Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards