Alla inlägg den 18 april 2009

Av ♥Josefine♥ - 18 april 2009 13:01

Nu har vi precis gått in efter en låååång utevistelse hela förmiddagen. Jag och mannen har grävt framför altandecket eftersom vi ska ha stenplattor där, både snyggare och enklare när man ska klippa gräsmattan. Men plattorna får vi vänta med tills vi har varit och köpt sand....får höra om vi kan låna mamma och pappas släpvagn en dag.

Middag idag blir....INTE tacos utan grillad snitzel och hemmagjorda klyftpotatisar med någon god kall sås och en sallad. Inte för att vi har tröttnat på tacos utan för att man blir liksom mer sugen på att grilla när det är så här fint väder!!!!

Jag fick lite turkiet flashbacks när jag smorde in mig i solkrämen som vi köpte i turkiet förra året....åhhhh, man får lägga sig i solstolen och drömma sig tillbaks....

001.gif

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards