Alla inlägg under januari 2009

Av ♥Josefine♥ - 6 januari 2009 18:06

 71.gif Vissa säger att dom har sett en ängel, men jag har hållt den vackraste ängeln i min famn71.gif

Jag har en vacker flickängel som heter EMMA....

Mina barn har en lillasyster som är en vacker flickängel....

Min man är pappa till världens vackraste flickängel....

Min berättelse om den vackraste flickängeln som inte fick vara kvar hos oss, ska jag skriva om när jag orkar.

                                22.gif


Av ♥Josefine♥ - 6 januari 2009 17:47

I Lördags var vi i en ort som heter HAMNEDA och hämtade min julklapp från min 330.gifälskade man330.gif det var en liten minivalp som vi nu har bestämt ska heta 358.gifTORRES358.gif det är en blandras mellan: Mamman= Shitzu/Cotton De Tuleur/Lhasa Apso Pappan= Papillon. Han kommer att väga ca 2-4 kg....

När vi kom hem med Torres så fick vår andra hund Leo såklart hälsa på honom, han verkade glad över den nya valpen *stolt*.

Vi hade gjort en liten "säng" med ett galler runt (så han inte springer omkring på natten) till Torres som han skulle sova i på nätterna, men där ville han inte vara, så han ligger intill mitt huvud och sover nu....sötnöt75.gif

Nu sover han intill mitt ben....

                                           Kram kram331.gifJossan


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards