Alla inlägg den 9 januari 2009

Av ♥Josefine♥ - 9 januari 2009 21:17

Jajemen....blev lite sur på mig själv idag när vi skulle köra in til stan....skulle göra en omkörning av en bil med släp, dumma mig körde ut till vänster för tidigt och det blev en för låååång omkörning.

Stefan skrattade lite och frågade varför jag gjorde så....

-Ehhumm, jag...du vet...alltså det var så här....

Nu efter så fattar jag fortfarande inte varför jag skulle köra ut till vänster redan så långt innan....jaja, det var iaf på motorvägen så det gjorde ju inget, ingen bil bakom heller....

Jaja, träna imorron ska jag. 1.gif

På: Parkera

      Fickparkera

      Omkörningar på motorväg

      Köra där jag har kört med min körlärare.

                                     **Sitta i soffan ska jag göra nu**

                                          Kram Kram  331.gif Josefine


Av ♥Josefine♥ - 9 januari 2009 16:37

....de där fina svarta hjärtanen som endel har efter sin bloggrubrik???? Jag kan bara inte fatta hur man gör, såg på nån sida att man ska trycka på alt och 9 men inte fan funkar det....Någon snäll själ som vill förklara för mig....Pleeeeeeease!!!!                           
     Kram Kram331.gifJosefine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards