Alla inlägg den 28 januari 2009

Av ♥Josefine♥ - 28 januari 2009 18:28

Pallar inte skriva direkt idag, men för att ändå informera för er som läser min blogg och är nyfikna så ska jag berätta i all korthet hur min dag har varit....

Hade ju bokat in 2 körlektioner idag kl 8 och 12, körde först landsväg, klarade det galant, så jag blev godkänd i det momentet. Sen var det dags för körning nummer 2 kl 12, då var det dags för STADSTRAFIK och JÄVLAR vad vissa personer har svårt för HÖGERREGELN helt ärligt hur jäkla svårt kan det vara, som i en korsning uppe i stan, där kör alla ingen bryr sig om varesig högerregeln, lämna företräde eller nåt ALLA BARA CHANSAR OCH KÖR, min körlärare tutade på en annan förare idag för jag hade börjat köra ut och då kommer den här jäkla personen och bara kör....han SKA lämna företräde åt mig eftersom jag kom på hans högra sida....stupidico man, ja man!!!!

Ja i alla fall stadskörningen var det 2 tjejer som sa att den är dom grymt noga med att man ska kunna extra bra, och visst det är ju klart för det är ju dels mycket bilar, många högerreglar, skymda utfarter, mm, mm, så det är klart att det tar liiiite extra tid, men han sa att vi kör bara en runda till imorron jag ska klara köra i typ 10 min själv, gör jag det så godkänner han mig i det med. Och då är det lite rondellträning, men det kan jag redan....VILL JU GÖRA HALKAN NU ISTÄLLET....jaja den kommer säkert inom kort, men det känns skönt att jag snart är klar, har siktat in mig på att endast köra max 20 lektioner, i morgon efter de 2 lektionerna har jag kört 16 gånger.

Nej, nu är det tandborstning för grabbarna som gäller, natti natti säger dom....snart!!!!

                                             Kram Kram Josefine

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards