Alla inlägg under januari 2009

Av ♥Josefine♥ - 22 januari 2009 12:22

Det går inte en dag utan att vi tänder vårt ljus för Emma....

Av ♥Josefine♥ - 20 januari 2009 13:54

Snart kommer en leverans av 1 styck skjutdörrsfönster....japp bara 1.

Det är så här, att vi har beställt en altan, en STOR en, på ca 26 kvm. Stefan och pappa har slitit med att få ihop den sen i slutet av sommaren och i slutet på september stod den klar.

Men sen så för 2 helger sen, satt vi som vanligt i TV-rummet och kollade på nåt program när vi hörde ett jättehögt "knäppljud". Leo började skälla och hoppade upp på altandörren och skällde ännu mer.

Stefan gick ut för att kolla vad det kunde vara men såg inget meddetsamma. Han gick ut utanför altanen och då ser han att HELA JÄKLA SKJUTDÖRREN ÄR SPRÄCKT I MILJONTALS SMÅBITAR N1wtfHL.gif när man kände på fönstret så gungade det, så man var rädd att det skulle ramla ihop.(bild längre ner)

Ringde till företaget där jag hade beställt det www.willabgarden.se  och sa som det var, och gissa vad....Hon sa att vi var inte dom första som hade råkat ut för detta, utan det var några till som då också hade fått leverans av glaspartier i somras. Jag kan tänka mig att det var ett spänningsfel eller nåt.


Av ♥Josefine♥ - 19 januari 2009 10:46

Här kommer lite bilder på vad den stora killen önskar sig i födelsedagspresent....

Av ♥Josefine♥ - 18 januari 2009 11:07

ufo ? eller en bolid? En meteor som brinner upp i atmosfären

Undrar var detta var för något????

Jag såg att himlen lös upp lite efter 20-tiden på lördagkvällen, men jag trodde att det var blixt, alltså, åska utan dunder bara blixtarna....men ack så fel jag hade då....lite mystiskt och läbbigt faktiskt tycker jag.

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards