Alla inlägg den 17 februari 2009

Av ♥Josefine♥ - 17 februari 2009 14:40

DÄRFÖR ÄR GURKOR BÄTTRE ÄN MÄN

  • Den genomsnittliga gurkan är åtminstone 15,7cm lång.
  • Gurkor håller sig hårda en vecka.
  • En gurka talar aldrig om för dig att storleken inte har nån betydelse.
  • Gurkor blir aldrig alltför upphetsade.
  • Gurkor lider aldrig av prestationsångest.
  • Redan på varuhuset kan du känna på gurkan och genast få veta hur hård den är innan du tar med den hem.
  • Gurkor kan alltid komma ifrån på helgerna.
  • Gurkor respekterar alltid dig på morgonen.
  • En gurka frågar aldrig: Är jag den första?
  • Gurkor struntar i om du är oskuld.
  • Gurkor säger inte till andra gurkor att du är oskuld.
  • Du kan ha så många gurkor som du bara klarar av.
  • Gurkor ställer aldrig till med scener för att det ligger andra gurkor i kylskåpet.
  • Gurkor har inget emot att gömma sig i kylen när din mamma kommer på besök.
  • Gurkor säger inte att de gillar dig bättre med långt hår.
  • En gurka överger dig inte för en annan kvinna, en annan man eller en annan gurka.

  •  23.gif







    Av ♥Josefine♥ - 17 februari 2009 14:22

                   Better than a butplug....    Do you like that....Bitch??

                                      

                    Gör om det där du....         Ehh, jag hittade nåt här..

                     

                    Stadig back eller nåt....      Tungviktsmöte....

                     

                    Haha....                          
        Tjeckar in vad??

                     

                    Brutit benet....                  Var är mitt finger....

                     

    Av ♥Josefine♥ - 17 februari 2009 12:22

    Hallå vem diskar ?En kväll när dotterns kille ska komma på besök diskuterar familjen vem som ska diska.

    Pappan säger :

    -Det är min lön ni lever på, jag ska inte göra allt.

    Flickan svarar:

    -Jag gjorde det förra månaden.

    Och modern säger:

    -Åh! Det är ju jag som lagar maten... Efter en stund får pappan en idé: - Jag vet hur vi gör. Den första av oss som säger något diskar! Mamman och dottern nickar och håller upp tummarna. Utanför kommer fästmannen på sin gamla rostiga cykel som säger 'Couic-couic' vid varje tramptag. Han ställer cykeln mot väggen

    och öppnar dörren:  

    -God afton! Lite överraskad av tystnaden sätter han sig bredvid flickan. Mamman serverar soppan. - Jättegod soppa! Inget svar. Vad han än säger är det ingen som svarar. Han intalar sig att detta inte är sant och att han måste göra något för att få dom att reagera. Och hoppsan, lägger han en hand på hennes lår. Ingen reaktion. Han klämmer henne på bröste, fortfarande ingen reaktion. Han tänker: Det här är ju inte klokt. Vad ska jag göra? Då lyfter han upp flickan, sätter henne på bordet, drar upp kjolen och sätter på henne. När han slutat sätter flickan sig och fortsätter att äta utan att säga ett ord. Den unge mannen exploderar:

    -Det här är inte klokt. Ni är ett gäng dårar! Han går ut, grenslar sin cykel och trampar iväg. 'Couic couic couic' Vilka galningar! 'Couic couic'. Jag knullade deras dotter på bordet och dom sa inget! 'Couic couic' Jag skulle ha knullat morsan också, dom skulle inte ha sagt något då heller! 'Couic couic' Morsan? Han svänger runt och 'couic couic' vänder tillbaka! Han öppnar dörren, går fram till mamman, böjer henne över bordet, lyfter upp klänningen och sätter på henne. Därefter går han med ett fånigt leende. 'Couic couic'. Vilken familj!!! 'Couic couic'. Vilken jävla kväll! 'Couic couic couic'. OCH DEN HÄR CYKELN SOM FÖR ETT SATANS OVÄSEN!!! 'Couic couic'. Jag står inte ut längre! Jag måste göra något, det här gnisslet gör mig tokig! Han vänder, åker tillbaka till familjen, slår upp dörren och skriker: 

    -Har ni något smörjmedel??

    Då ställer sig pappan upp:

    -OK, OK, jag diskar!

                    0-varkentjes.gif

    Av ♥Josefine♥ - 17 februari 2009 12:11

                      dontdoshit8zt.gif

    Av ♥Josefine♥ - 17 februari 2009 11:36

    1.  Jag är 3-barns mamma.

    2.  Bor i ett stort hus.

    3.  Har 2 goa hundar.

    4.  Har haft 5 katter sen vi flyttade hit. (har 1 av dom kvar)

    5.  Har en jätte härlig man som jag ÄLSKAR väldigt mycket.

    6.  Älskar svart.

    7.  Hatar att åka i trånga hissar.

    8.  Saknar en nagel på min högra pektå (sen födslen)

    9.  "Knäcker" mina fingrar, dålig ovana....

    10. Har 1 syster, som jag ÄLSKAR.

    11. Håller på att ta körkort.

    12. Älskar att ändra om hemma....

    13. Är super skrockfull (typiskt att denna sak kom på tal....ja ni ser....

    14. Har inte många vänner, men dom jag har ÄLSKAR jag.

    15. Umgicks hellre med killar när jag var liten än med tjejer.

    16. ÄLSKAR tacos.

    17. Hatar att skriva räkningar.

    18. Tycker att det är jobbigt med värme, men gillar sommaren bäst ändå.

    19. Har varit på TENERIFFA och i TURKIET.

    20. Vill till THAILAND eller MEXICO. Nåt annat varmt land hade också passat.

    21. ÄLSKAR alla mina 3 barn.

    22. Magiskt nummer....

    23. Vill ha en ny soffa.

    24. Byt regering NU.

    25. Gillar Jeff Dunham och alla hans dockor.

    26. ÄLSKAR MINA FÖRÄLDRAR.

    27. Vill vinna en massa pengar.

    28. Tycker inte om att baka, men att äta det är gott.

    29. Finns inget bättre godis än LAKRITS.

    30. Tycker att det ska finnas ett piller som gör att man tappar 20kg BUMS.

    31. ÄLSKAR att tända en massa ljus.

    32. Sätter upp julsaker inkl julgranen sista veckan i november.

    33. Vill börja på spinning.

    34. Vill börja simma.

    35. Vill att syrran med fam ska flytta hit nu....

    36. ÄLSKAR att färga mitt hår.

    37. Gillar att spela wii.

    38. Tycker inte om stora folkmassor.

    39. Skriver snabbt med tangenterna.

    40. Har inte varit hos tandläkaren på....ja jag vet inte när, NOT good.

    41. Tittar på både GLAMOUR och VÅRA BÄSTA ÅR.

    42. Köper trisslotter ibland.

    43. Vill vinna lite oftare och MER på mina lotter.

    44. Gör världens godaste köttfärssås..enligt mina barn, mamma och mormor.

    45. Önskar mig en GPS i 30-års present.

    46. ÄLSKAR att gå i raggsockar.

    47. Kan alla repliker i DIRTY DANCING.

    48. Har en man som håller på LIVERPOOL och FÄRJESTAD.

    49. Tycker att det ska bli kul att inreda vår nya fina altan.

    50. Gillar kaffe.

                                  running20TLW.gif

    Presentation

    mamma till 3 underbara barn

    Omröstning

    Hur ofta gråter du????
     Varje dag.
     Varannan dag.
     2 ggr/vecka
     Någon gång i månaden.
     Kanske det händer nångong i halvåret.
     Max 2 ggr/år
     Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
     Gråter aldrig.

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
               
    1
    2
    3
    4 5 6 7 8
    9
    10
    11
    12 13 14 15
    16 17 18 19 20
    21
    22
    23 24 25
    26
    27
    28
    <<< Februari 2009 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards