Alla inlägg den 15 februari 2009

Av ♥Josefine♥ - 15 februari 2009 21:27

Jisses vad vi har donat och städat idag....

Jag började med att lägga in ALL min tvätt som har legat i tvättstugan sen veckor tillbaka, sen efter det tog jag grabbarnas tvätt som också har legat ungefär lika länge som mina kläder. Och eftersom pojkarna har vuxit ganska mycket på senaste tiden så tänkte jag att jag tar en rajd uppe i deras garderober....resultatet blev inte så bra....DOM BEHÖVER VERKLIGEN NYA JEANS, JOGGING, TJOCKA TRÖJOR, LÅNGÄRMADE TRÖJOR....vet ju vad deras kommande barnbidrag kommer att gå till ;-)

                         17.gif    42.gif

Sen tog jag och städade i tvättstugan, 2½ sopsäck blev det med skräp, tänk vad man samlar på sig, helt otroligt.

Passade på att lägga in all smutsig tvätt i maskinen när jag ändå höll på, efter ett tag kunde man se golvet (skojja bara) nja riktigt så illa var det inte, jaja men det blev i alla fall otroligt snyggt och rent där, så nu är det faktiskt roligt att tvätta och hänga upp tvätten.

                                          lol227.gif

Mat har vi också ätit idag, det blev marinerad benfri karré med klyftpotatis, vitlökssås och sallad, det var riktigt gott i en hungrig mage.

Efter middagen spelade jag och mannen lite wii-sport, golf blev det och gissa vad....jag slog han i det idag. Han hade +4 och jag hade -2....säger som Gert Fylking....ÄÄÄÄNTLIGEEEEN!!!!   

Nu ska jag ta hälla upp en kopp kaffe till mig och S, tror att det blir en baileys och en whiskey med.

                                     331.gifHa det bra och sov så gott 331.gif

                    2a2.gif

   



Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards