Alla inlägg den 12 februari 2009

Av ♥Josefine♥ - 12 februari 2009 19:05

Syrran, mamma , mormor ochmorfar har tur eller det är nog skicklighet när det gäller blommor/växter.

Av ♥Josefine♥ - 12 februari 2009 17:24

 Jaha då har barnen sportlov....ska bli skönt att slippa gå upp 05.45 varje morgon, i en vecka i alla fall, men det är ju alltid nåt.

Stora killen gick i skolan igår efter sin 1 veckas långa influensa men som sagt det var för tidigt för han var hemma idag, han kom hem från skolan igår och var supertrött, hostade och var varm på pannan.

                            

Idag har jag varit och kört på körskolan och det gick superbra, fick beröm av min körlärare, jag frågade om det kan vara så att det ligger en uppskrivning och uppkörning inom kort och det trodde han....JIPPIE!!!!

Körde min 18de lektion idag och han sa att jag skulle boka in 5 st men att jag nog inte behövde alla....vem vet det blir kanske den magiska siffran 22 som lektionerna slutar med....för det är tack vare Lilla Ängeln Emma som jag tar mitt körkort331.gif

                                 

På lördag är det Alla Hjärtans Dag, tycker egentligen inte att det är nån speciell dag, visst hade jag blivit glad om jag hade fått 10 röda rosor av S den dagen men jag hade nog blivit gladare om jag hade fått blommor av han en helt vanlig dag mitt i veckan....

Jag har skrivit och frågat syrran om vi ska hitta på nåt eftersom det är så mycket snö ute så kan det ju vara roligt om barnen träffas och åker pulka, givetvis vi vuxna med. Kommer ihåg när vi var små och vi åkte till en skog som heter Horna, vi hade varmchokladmjölk med oss och ibland grillade vi korv....så mysigt. Sen har jag även frågat mamma och pappa om vi får komma hem till dom antingen på fika eller äta vår traditionella lördagsmiddag ihop nämnligen TACOS, hoppas att dom vill och är sugna på det sistnämnda.

                         

                                       332.gif Puss Och Kram På Er Alla332.gif

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards