Alla inlägg den 6 februari 2009

Av ♥Josefine♥ - 6 februari 2009 14:03

Inatt har jag och grabbarna sovit i storarummet på deras 2 tjocka madrasser och vår fäll som vi har i vår säng, la dit en massa kuddar och täcken och sen satte vi igång en film-BILAR, mannen fick sova i vår säng ostört och slapp höra barnens hostande....335.gif

Ja för hostat har dom gjort så man kan undra om grannarna har hört..!!??

S tyckte nog att det var väldans skönt att kunna b r e  u t  s i g i hela sängen alldeles själv, inga barn och ingen fru som ligger och puffar och snor täcket eller kudden av han, visserligen så hade han en liten svart lurvig sak liggandes nere vid fötterna, men det var nog bara varmt och skönt, kan jag tänka mig....AF1DogDrunning002.gif

När vi vaknade i morse....eller i middags, ja klockan var faktiskt 11.50 så såg jag hur stora killen sneglade på mig och sa: Åhhhh, vad det var skönt att sova här, mamma.

Det tyckte jag med, det fattades bara den öppna spisen....

Just nu sitter/ligger grabbarna och spelar PS2 (inte wii, fick dom inte för mig eftersom jag sa stillasittande lekar) så då blev det Athens2004, just nu hästhoppning.

         i15341301_24759_2_www-animaatjes-nl.gif

Usch vad mörkt och trist det är ute, fast man har lampor och ljus tända så är det fortfarande mörkt ute....längtar lite till våren, då det är ljusare på kvällen och ljusare när man vaknar på morgonen, man blir liksom lite piggare då.

Tror nog att jag ska kolla vad vi ska ha till middag ikväll, morgondagens val är ju inte så svårt, för det vet ni väl att: Är det lördag så blir det TACOS hemma hos oss....

Jaja, tillbaks till kvällens val, antingen blir det Spagetti och Köttfärssås med MYCKET vitlök eller så blir det Kycklingfilé med Klyftpotatis, sås och MYCKET vitlök, ska fråga barnen vad dom vill ha....vänta....Det blev....gissa....SPAGETTI OCH KÖTTFÄRSSÅS!!!! Pojkarna tycker att min köttfärs är den G O D A S T E  S O M  F I N N S, men så säger ju säkert alla barn om sin mammas mat ;-)

                                            

                                     Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

                                        331.gif Kram Kram Josefine331.gif

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards