Alla inlägg den 4 maj 2009

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 12:05

Har nu skaffat en annan blogg, då jag fortfarande vill blogga....men vill lägga ut andra blider och skriva andra saker, som tex vad jag tänker på och vad vi gör mm....

Ni som vill ha lösen, skriv på msn (ni som har min msn såklart :-))

Ni andra som också vill läsa om mina djupare tankar mm, skriv varför ni vill ha lösen och vem ni är mm.

Eller på min facebook.

Många kramar till er alla....

OBS.... Bloggtiteln hittar ni längre ner vid LÄNKAR. Lite mer personligt om oss.

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 10:45

Tjillevippen....nyss hemkommen från eko, blev inte så mycket men det är kul att kolla vad man kan köpa till sommaren.

Men växter blev det, fotbollar, sittdyna och en borste....lampa och varsin cola till mig och lilleman.

Det blev 2 st salixträd, murgröna, tagetes i brandgult/brunt och orange, passar så bra till huset.

Hade kunnat gå där längre men det hade blivit en hel del som man lagt i vagnen som man egentligen inte behöver då, så det var tur att vi körde när vi gjorde det.

När vi skulle gå ut stannade jag och lilleman vid ingången för det var en padda som också ville in på eko....stackarn, hoppas att det var nån som hjälpte den ut!!!!

Bilder kommer senare på vårt altandeck med de nya fina blommorna....

7.gif

Av ♥Josefine♥ - 4 maj 2009 08:06

Jaha, måndagmorron idag då ja....tror bara att det blir en runda till solhaga eller växthuset idag....blir så jäkla dyrt när man åker till eko....hmmmm.

Kör kanske inom maxi, såg att dom sålde pepsi max för 49 kr för 6 st 1½ liters, ganska billigt ju. Sen vill grabbarna ha varsin plast eller hård skumgummifotboll, så vi får se.

Har regnat som tusam inatt vilket jag kan tycka var bra eftersom vi hällde ut lite gräsfrön igår, hoppas att gräsmattan blir tät och fin igen....det lyder totalförbud mot glidtacklingar nu....

En som vi känner säljer både Liverpool och Manchester United  jackor (även andra lag) för ett riktigt bra pris, så det blir varsin sån till grabbarna, ska beställa dom av han imorron eller på torsdag, tror att pojkarna kommer att bli glada!!!!

Nu ska vi göra oss klara för vår lilla måndagsutfärd....

Ha en fortsatt skön måndagmorgon!!!!

18.gif

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mamma till 3 underbara barn

Omröstning

Hur ofta gråter du????
 Varje dag.
 Varannan dag.
 2 ggr/vecka
 Någon gång i månaden.
 Kanske det händer nångong i halvåret.
 Max 2 ggr/år
 Gråter bara om det hänt nåt just i det tillfället.
 Gråter aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards